torsdag 10 mars 2011

Vuxna ärenden,krångel,städning och ram-måleri

-Snön får mitt humör att tippa neråt, krånglet med, men jag håller god min

Ja för några dagar sedan (2 för att vara exakt) så kände man på lukten att våren var på väg, med stormsteg.
Nu så har läget vänt totalt och snön öser ner, näst inpå snöstorm, vilket gör att man blir lite nedstämd.
Men det är minsann inte lika illa som igår.
Jag fick mina pengar idag, vilket betyder att jag har utfört massa vuxenärenden trots den tidiga timmen.
Jag har fixat pengar till telefonen, betalat en räkning och satt in pengar till min kära mor.
Sen har jag kollat upp hur det går för mina böcker, och dom är ju för fasen här! Och har varit här sen den 6/3!
Men jag har ju 2 telefon nummer men använder bara ett utav dom, och det är ju klart det jag inte använder som avin tydligen har skickats till, självklart. Så jag bytte kort i telefonen men det kom inget för det.... Så jag hoppas att det kommer en lapp med posten idag, eller så byter jag kort senare idag, vi får se, det löser sej nog.
Sen så har jag pratat med min käre bror, det var trevligt.
Och så har jag målat ett andra lager på några fotoramar till min fantastiska fotovägg, så nu väntar jag på att dom ska torka så jag kan sätta upp dom sen.
Jag känner att det är på tiden att jag städar lite, ser rätt skabbigt ut här, de senaste dagarna har humöret legat på botten ,minst, plus att jag har känt mig lite krasslig och så med.
Men idag då smäller det, städning fo shizzle!!

Så håll tummarna för att det löser sig med böckerna idag så kanske det går bättre :)
Jaja
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar