onsdag 9 mars 2011

Klageriklagera

-En helt vanlig onsdag, med absolut ingenting i görningen.

Rastlösheten kryper sej på som en oinbjuden gäst. Det lixom kliar överallt.
Man får ingen ro till att göra någonting direkt.
Tänkte att jag skulle försöka städa, men ibland känns det lite lönlöst eller så, det kommer ju bli lika stökigt igen efter en dag eller så.
Spela sims kommer det antagligen att sluta med, vad gjorde jag innan jag köpte sims igentligen??
Nä det är inte lätt, detta stadiet av total rastlöshet, jag menar det finns ju inte så mycket jag kan göra åt det heller.
Okej nu var det ett tag sedan jag sökte något jobb, men helt ärligt kolla på platsbanken och kolla vad du kan söka om du inte har mer utbildning än gymnasiet och knappt nån erfarenhet.
Och när jag faktiskt söker ett jobb så gör jag allt för att låta positiv och får mig själv att framstå som den bästa någonsin, men det hjälper ju fan ingenting.
Så man blir en aning avtrubbad, för att säga någonting.


Men för att övergå till lite mer glad noter, så hoppas jag att böckerna har lust att dyka upp idag.
Jag har iof lite kvar på min Ozzy bok, men inte särskilt mycket faktiskt.
Nä nu ska jag fixa en äggmacka för jag är minsann lite hungrig, så är det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar