fredag 11 mars 2011

Oh kreativa fredag

-Kreativ förmiddag värmer i hjärtat, bra musik i högtalarna och bra resultat

Don´t cry your heart out baby girl
Wallflowers i högtalarna och precis färdig med två,vad ska man säga, konstverk?, ja konstverk, som jag blev sjukt nöjd med!!
Ja det är inte så ofta som jag känner min kreativa ådra pirra till, men idag blev jag sugen och då blir jag så sjukt glad när det blir bra med!

Man blir lite skadad efter ha gått tre år på estet, man är så van vid feedback helatiden så, så jag känner mig helt handikappad utan lilla Nille som säger hur jag ska göra hela tiden.
 Så därför är jag nu lycklig.











Snart ska jag pallra mej till ica och handla, ikväll ska jag käka pannkakor, så är det med det, hoppas att dom inte blir kassa bara, jag har förlorat min pannkak-stekar-förmåga, den va super innan. Det är den kanske inte längre.
 Ja ja nu får det vara nog med detta.




NOG
Everybody loves Marilyn Monroe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar