måndag 23 januari 2012

Gårdagen,kort och gott

-Gårdagen,kort och gott

Gårdagen började med en tripp till kursen där jag arbetade med att renskriva svar. Sen så drog jag till mitt jobb och gjorde mitt bästa,som vanligt, efter jobbet gick jag till kursen i en halvtimma. Vi jobbar ju i grupper nu så jag känner mig lite halvdan när jag sticker och jobbar och inte hjälper till... Men denna veckan så jobbar dom andra med livsmedelshygien, som jag ändå inte ska göra,så då har jag inte redit lika dåligt samvete.
Och så fick jag mina franska böcker, men de var fel steg, det var steg ett, vilket jag redan har läst nästan två gånger. Men jag tog med dom hem för att repetera lite, det var ju trots allt rätt länge sedan jag läste det. Det är ju alltid bra att upprepa böjningar och grammatik och så, glosor är ju alltid bra att läsa igenom.
Och det är väl de jag ska hålla på med på kursen idag,jag tycker att det är rätt kul faktiskt.
Men nu får det vara nog,NOG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar