måndag 30 januari 2012

Det är mycket i rullning nu

-Det är mycket i rullning nu

Intervjun igår gick toppenbra!! Hon sa att jag skulle direkt gå vidare till bakgrundskollen, där dom kollar polisregister och kronofogden, och så ska jag lämna referenser.
Så det är ju jättebra!! Det är bra lön och verkar trevligt där, det blir som ett extra jobb typ, lite otacksam tjänst sa hon, men det gör inte mig någonting!!
Det går bra nu.
Idag så ska jag hjälpa min grupp på kursen genom att vi ska gå till kommunen och fråga om olika tillstånd, så jag hjälper faktiskt dom lite. fast jag ska inte göra det dom håller på med nu, livsmedelshygien.

Det är så mycket i rullning nu, och det är ju lite synd för jag vill ju ha tid med min käraste MammaCai och hennes förtjusande Antero. Jag fick ett jättefint vykort av dom igår, med mig och Antero som motiv, jag blev superduper glad!! Sen fick jag lite skuldkänslor....
Men nu ska jag göra mig redo för denna tisdagen,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar