måndag 16 januari 2012

Vardag och framtidsplaner

-Vardag och framtidsplaner

Igår började vi med restaurang-delen och det var alkohollagen och dryckkunskap. För mig var det rätt mycket repetition mest, eftersom jag gick den där bartender kursen för ett gäng år sedan.
Jag mådde inte tipptopp igår, men det fanns ju inte så mycket att göra åt. Idag är det ungefär samma, ont i halsen och hes, slemmig lixom, äckligt. Men man får hoppas att det går över snart, jag börjar bli trött på detta nu.
Mina förhoppningar om dagen är typ att det går fort, för jag minns att vi skulle ha ett tråkigt ämne idag.

Men för att prata om något roligare, den 21 juni är vi i England och på Isle of White festivalen!!
Biffy Clyro och Bruce Springsteen ska minsann spela! Kolla hela line up här!
Det är en väldigt legendarisk festival som har funnits sedan 1970,om jag inte missminner mig. Men det året i varje fall spelade bl.a the Doors och Jimi Hendrix! Då ägde festivalen dock rum på en annan plats än där området ligger idag, men det tänker jag strunta i när jag är där, det är inte mer än rätt tycker jag.
Så ni kan tänka er min lycka, det kommer bli legendariskt, episkt och alldeles underbart!

NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar