onsdag 18 januari 2012

Gårdagen och sjukdomens utveckling

-Gårdagen och sjukdomens utveckling

Gårdagens jobb igår gick rätt bra tror jag, jag gjorde nog miljoner fel, men Clemens har tålamod med mig i några dagar i varje fall, och det är ju skönt.
Min hals är helcp! Har haft ont i den i snart en vecka och det ser ut som en klump i svaljet, det är ju garanterat dödligt...... Men jag misstänker att jag måste ta en tid på vårdcentralen och få någon bot.. Tänk om dom vill skära i mig då, jag har aldrig blivit skuren, om man inte räknar när jag tog bort en leverfläck och när jag skulle ta ut min p-stav.. Det är ju något som är garanterat fel, då vill jag inte gå till doktorn just för att jag kommer att dö. Lipig? ja jag erkänner att jag är rätt så lipig men det kan inte hjälpas.
Nä nu får de vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar