onsdag 4 januari 2012

Världens bästa kille, och gårdagen i kort

-Idag ska jag vara lika flitig som igår, plus att jag ska senare idag avslöja de rätta svaren

Igår var första kursdagen för mig i år, och vi har börjat med fördjupningen, jag har (som jag tror jag har sagt) hotell och restaurang och igår va jag super flitig!!
Vi skulle vara på kapitel 3 igår, jag började från början och kom till mitten av kapitel 2,det låter kanske inte så mycket, men man ska läsa och göra uppgifter och ska på internet och så. Så jag är väldigt nöjd med min insats igår.
Idag så är det hela två år sedan jag träffade denna fantastiska killen!! Tänk va tiden går snabbt va!? Innan jag träffade honom så va jag så himla destruktiv. Jag är väl lite destruktiv nu med, när något dåligt händer. Men vi har haft det så himla fint tillsammans, och finare kommer det att bli!! Det har jag bestämt.

Senare idag tänkte jag avslöja dom rätta svaren i gissa pyntats placering-leken, och vem som vann den mytomspunna prestigen att få vara vinnare just här!

Jag slutar redan vid tolv idag, o efter det tänkte jag gå upp till sjukan för lite blodprov, inget allvarligt bara så ni vet, men sen så tänkte jag att jag skulle fixa med bilderna från resan och så...
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar