söndag 29 januari 2012

Det händer massa nu

-Det händer massa nu

Ja, det är massa som pågår nu, jag har ju min kurs och mitt jobb och min franska. Idag ska jag på en arbetsintervju! På guldfynd och jag hoppas jag får det! Det är bara timanställning så jag kommer kunna kombinera de med jobbet jag har, men jag vet inte hur jag ska göra med jobbet jag har för jag har ännu inte fått några papper.... Så jag tror jag ska kolla upp lite praktikplatser och hoppas på guldfynds jobbet.
Men va tusan ska man ha på sig? Jag är så dålig på detta, man vill ju se lite snofsig ut men det blir ju så lätt för mycket!
Äh det är en tunn linje, men jag ska nog klara av det,galant.

I fredags firade jag och kärleken 2års dag, det mumsades på festmåltid och efterrätt.
Jag kom på världens grej, jag hade köpt en färdig kladdkaka och så köpte jag frusna bär, hallon,blåbär,björnbär och jordgubbar. Jag mixade bären till en gegga och sen hällde jag de i en skål. Sen så vispade jag grädde,äkta vanilj,vaniljsocker och socker tills grädden blev såddär lagom fluffig, sen blandade jag i bärgeggan i grädden, och jag lovar er, det var gudomligt! Helst till den relativt mäktiga kladdkakan så var det väldigt gott med det lite syrliga.
Jag blir så glad när jag lyckas med mina ideér!
Annars så har inte så mycket hänt, tycker de har varit en massa fotboll...Så jag har pluggat på min franska rätt mycket, det är kul och svårt på samma gång.
Men nu ska jag brja göra mig redo för dagen, nu får det vara nog,NOG 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar