fredag 5 augusti 2011

Solbränna och bröllopsplaner

-Hamnat på efterkälken, men det är okej.

Ja det var en stund sedan förra inlägget, men ja, de är så det är ibland.
Jag har blivit bränd, av solen so jag älskar så mycket... Lipigt, plus att jag nu fjällar i ansiktet, och de är sjukt tråkigt och äckligt, hälst när jag jobbar där folk ser mig hela tiden...
Men det finns ju inte så mycket jag kan göra åt det.

För övrigt så har vi bestämt att vi ska gifta oss, på riktigt alltså, nästa sommar. Utomhus ska det vara, och vi funderar på att ha det i Lidhult. Färgerna ska gå i rött,orange och gult. Min klänning ska vara gul för jag är ingen hycklare, och min minsta lillebror ska vara en blomsterpojke. Mitt hår ska vara långt och vågigt och lite uppsatt, men inte helt, min bukett måste innehålla solrosor. Tårtan ska vara av choklad. Ja vi har en massa planer, men det kommer vara fantastiskt.
Tillbaka till klänningen, jag vet ju såklart exakt hur den ska se ut, och jag har 2 bilder ni ska få se.
Ja,jag hade ju helst sett ut som henne med, men det kanske är att begära för mycket, eller??

Men nu har det nog varit för mycket bröllops snack.
Men det får nog ta och vara nog nu, NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar