tisdag 23 augusti 2011

Punkens fördärv

-Två uppdateringar på en dag!!

Ja, jag gör det, jag bara gör det! Andra uppdateringen är en vanlig en.
Igår när jag va på jobbet så var det någon som glömt kvar sin tidning, så jag gick och hämtade den. Eftersom det var jätte lugnt  så börjar jag läsa. Jag kom till en artikel om Chelsea Hotel i New York, för er odugliga som inte vet vad detta är för något, så sluta läsa ni förtjänar inte min tid. I vilket fall, i artikeln beskrivs olika artisters dekadenta vistelser på detta hotell och sen så avslöjar den att hotellet ska stängas och göras om till lyxbostäder!!
VA!! Är han dum i hela huvudet eller?? Dom har redan tagit CBGB´s från oss, är fan upprörd.....Kolla här bara...

Men nog med det. Imorgon då bannemej drar vi till Paris igen. Jag kan inte fatta det, lever lite som i en dröm ungefär. Men det kommer bli sinnessjukt roligt, spännande och fantastiskt!
Jag ska i och för sig jobba drygpass idag, 11.30-20, men kommer nog kunna gå tidigare, man får ju hoppas i varje fall. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om nu så jag ser det som ett tecken på att nog får var nog,NOG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar