måndag 29 augusti 2011

Vardagen har startat igen

-Vardagen har dragit igång, och de är väl inget dåligt med det ^^

Igår började jag jobba igen, de va helt okej. Började 09.00-14.15 och samma sak idag, bara det att idag ska vi ha personalmöte vid nio så jag måste börja en timma tidigare för att hinna med allting.
Men imån då ska jag minsann börja redan klockan 06.00! Jag måste alltså gå upp och sätta mig på cykeln redan vid halv sex, de är ju hopplöst! Plus att man sk vara ensam på jobbet och städa tills nästa person kommer vid nio. Undra hur de kommer gå, kommer säkert glömma massa saker.... Men vi får väl hoppas på det bästa eller såå.
Men nu ska jag slänga i mig lite frukost och börja fixa till mig, för vid halv måste jag börja trampa den långa vägen till mitt jobb. NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar