måndag 15 augusti 2011

Galla-tömmning, och vanlig uppdate

-Jobbat hela helgen, idag med, men inte imån 

Snart s¨ska jag hoppa på min stolthet till cykel och jobba, 11.30-20, de drygaste passet utav alla vi har. Men jag kommer nog inte behöva vara där ända till åtta.
Idag kickar årets Ljungbydagarna igång, och oj vad jag ska total skita i det i år!! Fast jag ska nog se karnivalen och jag är lite ledsen att vi inte har pengar att se "körslaget" (min lillebror är med) men annars är jag mest bara glad att kunna skita i det. Jag gillar det faktiskt inte alls, om det inte är karnival fakiskt.
Det är så påtvingat alltihopa, att man ska gå dit, nu när det händer något, men det är jättetråkigt, alldeles för mycket folk så de tar en timma om man vill sukta strupen, och alldeles för dyrt när man väl kommer fram, och för dyrt att ta sig in på området efter fredagen. hopplalöst. Plus att vi ändå är luspanka och  jag ska jobba nästa helg.
Men nä nu så får det faktiskt va nog, för denna omgången, NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar