söndag 28 augusti 2011

Vi gör Paris igen :)

-Tillbaka till verkligheten..

Igår kom vi hem, efter en Paris vistelse. Vi hade gått upp vid fyra,på morgonen alltså, och kom till hem till vårt hem vid fem halv sex på kvällen, så vi var minst sagt sletna då. Känner mig fortfarande rätt så urtvättad lixom.
Men precis så som vi hade förväntat oss så var det makalöst!
Uselt väder och läskiga kartong toaletter men verkligen helt fantastiskt!
Men lätt värt de.



Dagen efter så tog vi oss till eiffeltornet igen och sen efter det så åkte vi till Louvren. Vi såg Mona Lisa och Venus de milo, och massa andra konstverk. Det var helt sanslöst!

Efter Louvren så tog vi oss en promenad, vi gick upp för hela champs d'elysee, vi gick in i disney butiken och swarovsky. Sen åkte vi hem till vårt boende vid Bastillien .
Det ska tilläggas att detta inte är mina bilder, för dom pallar jag inte lägga in nu, det gör jag nog imån i stället.
För om en timme ska jag till jobbet, och det är jag kanske inte jättepepp på, men det finns inte så mycket att göra åt. Men nu får det vara nog,NOG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar