fredag 29 juli 2011

Funderingar och lite åldersnojja

-Idag tänker jag på Jim Morrison

 Jag tror det är för att den mycket talangfulla Amy Winehouse gick bort för, va är det? en vecka sedan?, i vilket fall blev den sjukt begåvade artisten 27 år, precis som Mr. Morrison, Jimmi Hendrix, Kurt Cobain, Janis Joplin, Brian Jones och säker ett gäng till coolingar. Jag var inte särskillt into Amy, men jag gillade det jag hade hört med henne. Men jag avgudar Jim Morrison, så till den milda grad, och vi va vid hans grav, nästan precis på årsdagen, han dog den 3juli 1971 och vi var där den 5 juli 2011. Vi hade inte ens planerat detta sammanträffande, jag brukar inte gå och komma ihåg dödsdagar såddär bara, utan fick reda på det först när vi var där. Men nu är jag rätt livrädd nu för att bli 27, och inte nog med det, min käresta fyller faktiskt 27 i år.
HJÄLP!

Om sanningen ska fram, så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om. Idag jobbar jag 17-23.30, precis samma tid som jag gör hela helgen..... Inte så kul.
Igår på min leiga dag, så tänkte jag att jag skulle göra någonting åt min fasansfulla kalufs. Jag gick in på toaletten med sax och började klippa av sletna toppar, planen var att lixom jämna till allt lite, men detta förgäves, mina frisörkunskaper svek mig, för första gången. Jag gjorde inget major misstag, om ni nu tror det, utan jag kunde inte åtgärda mitt problem. Vilket gjorde mig väldigt nedslagen. Kan jag inte längre åtgärda mina frisyrproblem på egen hand??!! Måste jag verkligen punga ut en förmögenhet för att inte se ut som ett psykfall??!! Pinigt!!
Nu får det vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar