onsdag 10 augusti 2011

Pinigheter och sånt

-En fundering, en tanke som slagit mig om och om igen, den klamrar sig fast och gör mig liksom lite illa till mods.

Jag har kommit på att jag känner mig sjukligt obekväm när någon säger att dom läst min blogg, eller när jag måste erkänna att jag läst nån annans. Att vara så pass uppkopplad så att man läser sin kompisars bloggar i stället för att ringa och prata, de tycker jag är pinigt. Och jag tog upp detta topic med käraste Alice igår och jag blev mycket glad och tillfredsställd när hon höll med.
Jag googlade "pinigt" och denna bilden kom upp, jag höll med detta är pinigt, men mest roligt
 Igår gick det bra på jobbet, det va lugnt som tusan och jag och Louise kunde på allvar sitta och prata i typ en halvtimma, då är det lugnt. Allting gick bra, och vi var klara med allt innan klockan var tio, nästan i varje fall. Alla stora grejer var färdiga i varje fall.
Snart ska jag hoppa upp på älskade Minty Mustang, lätt att jag ska måla dom vita detaljerna rosa på cyklen så den ser ut som denna ponnyn^^ Nä jag kommer nog aldrig växa upp, men nu är de nog!NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar