fredag 17 juni 2011

Jobb,jobb,jobb men snart så smäller det!!

-Städmani på jobbet resulterar i jobb hela natten, men snart så är jag faktiskt ledig

Städnamin har som sag slagit sina klor om min arbetsplats, två kvällar i rad har jag stannat kvar till tolv snåret. Men det är inte hela världen, det känns rätt bra att vara duktig.
Men i går var det lite jobbit för min kära mor kom på besök på morgonen, och de va ju trevligt, men jag hade behövt sova. Men det tog jag igen idag och sov till typ halv tolv, göttigt.

Idag ska jag jobba, 16-22, och i mån och på Söndag jobbar jag 8.30-16, men på Måndag då ska jag minsann med kärleken på äventyr i Köpenhamn. Vi ska ju som sagt se Foo Fighters på Tisdag och jag är säker på att det kommer bli legendariskt.
Men just nu ska jag tappa upp ett bad och tvätta av allt flott i håret och få mig alldeles ren o goe.
Nu är de NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar