tisdag 19 juli 2011

Foo Fighters update

-En uppdatering, som är välbehövd efter sommarens bravader

Det hela började med en tripp till Köpenhamn, vi skulle se Foo Fighters. Självklart hade vi druckit dagen innan, så början av dagen va vi jätte opepp. Men under dagens gång, när tiden började bli knapp, då väcktes förväntningarna till liv. Vi gick långt, och trodde på något sett att det blivit något misstag, men efter mycket om och men så kom vi fram till Refshaleøen och vi ställde oss i kön. Snart kom vi in på området och vi gick till baren och köpte oss faktiskt en grogg. Sen gick vi och satte oss i sluttningen och bara njöt av att äntligen få vara där.
Snart började första bandet, Biffy Clyro, filmen är inte jättebra, men ni fattar nog hur bra dom var :)
Lyckan var så fruktansvärt stor!
Efter det så spelade ett till band, dom var med svinbra, men jag minns inte vad dom hette..... Men efter lång väntan började äntligen Foo Fighters oh de närmaste två timmarna flög förbi snabbare än var två timmar någonsin har flugit förbi.
Det var en utav de bästa kvällarna på länge, och de toppades lite v att jag sprang in i Izza  och hennes gäng,två gånger  i folkhavet.
Världens bästa kväll, ever!
Kvällen var perfekt!


Nästa inlägg blir en Paris uppdatering, men nu ska jag göra mig redo för dagen, och jag ska äntligen träffa Cassie och hennes son Antero!! Lyckar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar