tisdag 7 juni 2011

en bränna från helvetet!!

-Jag börjar med en bild

I söndags ficka jag till denna fasansfulla bränna, vi skulle ut och köpa cigg på morgonen,då kärleken var bakfull, så jag tog på mig en halterneck klänning och kletade in mig lite snabbt med solkrämen. Det blev dock rätt många timmar ute i det fantastiska vädret. Det va väldigt mysigt, och mycket öl och cider slank ner. Men när jag kom hem så märkte jag ju klart denna bränna, de ser ju klart lika dant ut på ryggen, och armarna. Idag så ser det dock bättre ut och det känns bättre med, but still!! Är sjukt beroende av after sun lotion nu.

Eftersom jag o kärlekens resa till Kina blivit inställd, så har vi bestämt att vi ska åka till fantastiska Paris i stället.
Jag har bestämt att jag ska lägga upp en reseplan, med en lista och allt. Jag ser så sjukt mycket fram emot denna resan, vi har till och med köpt en resebok och allt. Kärleken har fixat en språk app i telefonen med, oh peppet!!


Helgen var för övrigt rätt jättebra!! Vädret var helt fenomenalt, jag jobbade i fredags, men slutade vi fem, kom hem och kärleken hade köpt öl. Vi drog ner till Suriyothai och tog en öl/cider, sen så kom Poffe och Amanda, vi drog hem och skulle kolla på fotboll. De blev mest babbel. Sen på lördagen så jobbade jag men söndagen så var jag ledig, och de va skönt, förutom solbrännan.
Men nu är jag lite rädd för åskan.
Nog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar