tisdag 14 juni 2011

Dagsplaneringen färdig

-Klädköp och dagens planer

Har precis beställt lite kläder, tre plagg för 159kr, det är ju fantastiskt!
Snart ska jag försöka orka mig bort till netto och pizzahouse. Jag ska kirra pizza till migsjälv, lite läsk och nässpray, och kanske något litet plock med.
Sen ska jag som vanligt bort till jobbet, 17-22, och imån med. Jobbigt, jag gillar inte stängningen, man hinner inte göra någonting för de kommer massa folk som vill ha sin mat..
Igår var jag precis svinbitter, både jag och Alice. Jätte bittra, rediga bitterfittor. Men vi kom överens med varandra att under omständigheterna så var det okej ändå.
Jag skulle egentligen jobbat morgon idag, men min boss bytte med mig, och man kan ju inte säga nej till sin boss när hon ber en att byta. Men det var sjukt skönt att sova, länge med, det va göttigt.
Ska sova länge imån med, mest för att jag kan eller så å.
Men nu har jag fått nog av detta hära, NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar