torsdag 9 juni 2011

kortaste inlägget ever!

-Regn och rusk, och om nån timma ska jag cykla till jobbet.

Idag s¨börjar jag egentligen klockan 10, men ska börja klockan nio, för jag ska lära mig lite saker.
Igår var en rätt seg dag, jag fick en hel del gjort här hemma. Sen stack jag till jobbet och jobbade 17-22,, jag gillar nog mer att jobba förmiddagen och tidiga eftermiddagen, i stället för att jobba eftermiddag till kväll. För kvällspasset, då har du varit hemma och slöat och tagit det lugnt så man är helt omotiverad.
 
De va drygt i går kväll,det tog jättelång tid för mig att somna, vred och vände och krabbade till ingen nytta, hatar när det blir så.
Men vi har även bokat Paris nu!! Det kommer bli fantastiskt mina vänner!!!
Men nu är det nog.
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar