torsdag 9 juni 2011

Städning eller??!!

- Att städa eller att inte städa, det är frågan

Svaret blir nog ja, det behövs verkligen. Det var jätte länge sedan jag städade, och därför jätte länge sedan det blev rätt gjort. Inte för att vara sån, men det är faktiskt lite sant.
Men när jag väl är ledig eller halv ledig, då tar min gamla goa lathet ett hårt grepp om mig.
Idag jobbar jag 17-22, så jag har ju rätt god tid på mig.
Min sköna bränna har lagt sej och jag ser inte hälften så fördjävlig ut som jag gjort de tidigare dagarna, och det är ju skönt. Men det kliar rätt bra, det är rätt jobbigt.
Men jag ska bli bättre på att kräma in mig, när skattepengarna kommer ska jag lägga en liten bit pengar på en bra solkräm, med hör faktor. Jag ska äntligen lära mig att min hud inte pallar att vara utan det.

Snart så smäller det, Foo Fighters, v25, det kommer bli fantastiskt! Det behöv liksom inte tilläggas mer än så.
Men nu ska jag ta och fixa lite frukost och börja göra hemmafrus bestyr.
NOG
Avslutar med en bild på min kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar