måndag 13 juni 2011

Kändisbesök och bevis på min snällhet

-Som vanligt så ska jag snart iväg och jobba, men just nu kan jag slappa lite ^^

Har jobbat hela helgen, och kommer jobba hela veckan efter ett som jag är den snällaste kollegan man kan ha.
Tog över en tjejs pass på min enda lediga dag, onsdag, innan nästa vecka.
Men det går nog bra ändå.
Helgen har gått bra, jobbig men bra, igår jobbade jag med käresta Alice. Kommer jobba med henne idag med, och jag ska ta med mig Hair soundtracket så vi ska dansa järnet!

Jag har nog glömt att nämna att inte nu denna fredagen som var nyss, utan förra, så hade vi finbesök på Sibylla,

nämligen denhära karln, och nån till från bandet Poodles, jag stod i kassan och försöktre låtsas vara allan ballan. Och inte låtsas som att jag visste vilka dom var, det gick väl sisådär, men det hade kunnat varit värre.
Men nu ska jag fixa frukost, nu får det var nog,NOG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar