måndag 28 februari 2011

Sambokilornas hämd och melodifestivalen

-Nicke gick vidare och jag vann 100:- på bingolotto, det går bra nu

I fredags så slutade min kära jobba jättetidigt, han kom hem och vi gick och hämtade, hör och häpna, en motionscykel!
Det är ju såklart hans påhitt men det hjälper ju inte när jag sitter på den med.... det är sant.. Men "sambokilorna" tär lite på mitt psyke så det är väl bara för det bästa antar jag.

I lördags så va det ju,som ingen i Sverige har kunnat undgå, melodifestivalen, och jag tittade mest för att se Nicke Borgs bidrag, som det gamla Backyard fan man är.
Till min stora förvåning så var det ett bra bidrag, och inte nog med det, killen gick vidare direkt till globen!?
Mina förväntningar var inte särskilt höga, då soloprojekt sticker lite i ögonen såddär, men det var förvånansvärt bra faktiskt.

Och jag vann 100:- på bingolottos sänka skepp som fanns på lottens baksida, men man fick det inbetalat på ett konto på folkspel.se, så jag antar vi hoppas på att det minst fördubblas så småningom.

Så all and all så va det en bra helg, men pinigt nog så har jag jätteont i min behind...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar