måndag 7 februari 2011

Nytt igen ja va kul!

-Oj vilket rännande va!!

Har varit på kursen nu med Hampus, uppe vid företagarnas hus på helsingborgsvägen.
Vi hade lite genomgång och sen gjorde vi en likviditetsbudget och sen fick vi käka mat. O vad vi skrattade, fick reda på fantastiskt roliga saker om en kurskompis hahaha.
Sen gick jag och Hampus till biblioteket och skrev ut våra budgetar och sen gick vi hem och lämnade våra väskor och sen banken. Där bokade vi in ett möte för imorgon klockan elva och sen bar det av till ica för dagens shopping.
Och nu äntligen sitter jag precis där jag hör hemma,i soffan framför TV:n.
Men imån ska vi klart dit igen, men jag tror vi kan gå lite tidigare vilket uppskattas då det är så fruktansvärt tröttsamt att sitta och lyssna på skattesatser och momsuträkningar och annat vuxentrams.

Senare ska jag fixa lite krubb vi kan ta med oss imån, det blir stekt ris med ägg,champinjoner, morötter och salladslök, kanske även lite grädde.
Och sen i kväll är det topmodel ,kommer aldrig växa ur top model.....hehe
Här hör en fantastisk låt vettja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar