tisdag 8 februari 2011

Beryl,verkligen!?

-Ännu en kursdag struken från listan,götthe!

Dagen har i det stora hela innehållit resultatsbudget och likviditetsbudget (båda var jag och Hampus redan klara med) och ett bank besök, massa trams och ett mopsköp.
Ja inte en riktigt mops,tyvärr, utan en kylskåpsmagnet som jag slagit in och ska ge till min kärlek.
Bankbesöket var givande och skrattretande då kvinnan vi mötte hette nått så tokigt som Beryl, eh ja det är sant! BERYL FÖR TUSAN!!
Tänk er en söt liten bebis i dina armar och tänk då vad du skulle döpa denna,lilla söta flickan, vem tänker : oh Beryl, det passa ju utmärkt till detta mästerverk till flickebarn! Ja jag gör det då tusan inte.

Men nu ska jag kolla klart på gamla OC och bara ta det lugnt tills Cougertown börjar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar