onsdag 16 februari 2011

blogga lite kanske

-Så sista veckan på kursen.

Det måste jag säga att det är fantastiskt skönt, men samtidigt så är det skönt att ha någonting att göra om dagarna,även om det är lite drygt såddär.
Vi fick gå hem redan vid elva idag, för våran lärares hästar hade visst rymt så hon fick köra hem för att jaga in dom igen, vilket för min del va helt fantastiskt.
Nu sitter jag här och kollar på UR:s sexualundervisning, det är rätt underhållande.
Jag försökte spela lite Assasins creed men jag gav upp, det är inte så kul när vakterna bara vill döda en hela jäkla tiden, lite för mycket utmaning. Jag minns inte hur jag lyckades klara det förra gången.
Nja nä nu ska jag fixa lite middag eller vad man ska kalla de, krubb helt enkelt.
OFF I GO ENJOY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar