fredag 25 februari 2011

Bradag och biljetter!!!

-Så va biljetterna kirrade

Min käresta var uppe med tuppen idag och beställde underbara,fantastiska biljetter till Foo Fighters den 21/6 i Köpenhamn!!! Oh fatta lyckan!!! Fatta vad jag kommer längta och peppa dessa månader!!! Oh fantastiskt!!
Ja som ni märker så är jag totalt lyrisk, men man får när man ska se Foo Fighters!!

Igår kom min mamma och min Hampus, mamma va så söt och hade köpt hårinpackning, diskmedel, grönsåpa med citrusdoft och body butter som lukta cocos till mej, va snäll hon är! Sen när dom kom så kom dom med pizza med, fantastiskt!!
Sen skulle vi hjälpa mamma hitta nån present år nån kollega som gick i pension eller så, plus att jag lämnade in Karl-Johans klocka på lagning och sen skulle vi hitta blingbling som mamma skulle ha på en cocktail fest ikväll.
Efter allt rännande bar det av till ica där vi skulle handla mat och mamma skulle pröjsa för mat till oss med!!
Så träffa vi Karl-Johan med :)
Allt som allt en väldigt bra dag, men inget slår idag för älskling har fixat biljetter <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar