onsdag 23 februari 2011

Mest av allt vill jag ha ett slappt jobb

-Just nu önskar jag mej ett jobb.

Just nu så finns det inget mer än ett jobb jag vill ha, eller kanske fred på jorden men det vill man ju jämt.
Men ett jobb som inte kräver så mycket av en och ändå som ger mej en rimlig inkomst, jag är inte girig på det sättet, men lixom så man klara sej eller så.
Typ ett jobb där man kommer in på jobbet en gång i veckan och annars jobbar hemifrån med något snitsigt.
Men jag får väl skylla mej själv lite, jag lägger inte en uns av energi på jobbsök i dagens läge....

Igår var det super trevligt att träffa Cassie! Men det är ju klart lite knasigt att hon är gravid, knasigt men kul :)
Idag har jag dock massa blåsor på min ena häl, pga skoskav efter att ha gått så långt hahaha men det gör ingenting, jag är mest glad. Jag gillar Cassie.
Nå väl, slut för idag

1 kommentar: