torsdag 28 juli 2011

Filosofering kring fotocollage

-Paris fotona anlände igår, idag har fotocollage gjorts och den lediga dagen är snart slut. Wooä

Igår anlände alla våra fotografier från Paris, jag spenderade hela kvällen med att arrangera vårat super coola foto album, och med alla våra foton så fylldes våra första album ihop, så vi fick gå till affären för att inhandla ett nytt ett.
Jag kostade även på mig en billig ram för att göra ett collage, jag gillar vanligtvis inte fotocollage, det känns lite 90-tal på ett dåligt vis, plus att min kära mamma alltid envisats med att ha familje foto collage på vår toalett hemma, resultat, alla som har kissat hos min mamma har sett barn naken bilder på mig och min lillebror. Nu när jag är vuxen och har mognat så gör det kanske inte så mycket, men när jag var yngre, och det faktum att man varit ett litet barn va lite pinigt såddär, då va det lite jobbigt.
Men detta till trots så gjorde jag vårt första fotocollage idag, på min lediga dag. Det blev bra, och fint och jag la faktiskt en del ansträngning bakom det med, jag skrev dit lite franska fraser, och då jag inte kan franska särskillt bra, trots mitt intensiva studerande i nian, så fick jag använde makalösa google translate. Vill använda det jämt! Men till vilken nytta igentligen?? Jaja.
Resultatet hänger nu i våran trånga men mysiga hall. Jag övervägde för ett ögonblick att föra traditionen vidare och hänga den på toan, men skakade av denna dumma id´d lika snabbt som den satte avtryck på min hjärna.

Jag har även upptäckt min att min käre vän Jasmin startat en blogg, och inte vilken blogg som hälst en väldigt bra blogg, kolla in den här!

Nä nu får det allt vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar