måndag 17 januari 2011

Avatar diss och hisperi

-Måndag och allt är sig likt, uttråkad och aningens rastlös..

Ja så har veckan börjat om igen. Denna veckan är helt tom och jag vet inte vad jag ska ta mej för riktigt.
Jag vet att jag ska göra potatismos idag,det ska bli gott.
Så ska jag denna veckan ta mitt piller bara varannan dag, är jag frisk snart då?? Jag ska ringa vårdcentralen nästa vecka och kolla vad mitt blod sa, om det är något konstigt kommer jag få ett brev, men jag känner såhär: om jag har behövt genomlida tortyren i att lämna tre rör med blod,då ska jag fan få reda på vad som fanns i det med,även om det inte är något farligt.

Jag tror inte det är något farligt, man jag skrämmer upp migsjälv ibland.....

Helgen har passerat utan något ståhej, vi spelade bingolotto igår, vi vann inget och vi börjar tappa hoppet.
Annars har vi kollat på film och så.... Vi såg Avatar, igen. Dryg är den, gillar den inte alls faktiskt,den är på vippen till pinsam.

NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar