torsdag 15 december 2011

Varför vaknar jag SÅ tidigt för??

-Varför vaknar jag så tidigt när jag inte alls behöver det??

Klockan är 07:12 nu och jag är klarvaken. Och jag ska inte ens på kursen idag! Vi har en hemuppgift idag, men vid 09:20 kommer Hampus och då ska jag fixa lite frukost té till oss. Vid elva ska jag upp till sjukhuset en sväng, inget allvarligt bara så ni vet.
Sen vid ett ungefär så ska Cassie komma hit! Det ska bli roligt!
Så på ett sätt så är det rätt tur att jag vaknade tidigt så jag kan hinna städa innan jag ska till sjukhuset.
Så en rätt fullspäckad dag trots ledigheten, först av allt ska jag tvätta håret, för om jag ska visa mig ute bland folk, mer än att visas på typ ICA alltså, då måste jag faktiskt tvätta håret. Så är det med det.

Snart så ska vi åka till Kina!! På tal om något helt annat.
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar