måndag 5 december 2011

Snölycka och massa bilder

Tänk vilken tajming! Inhandlande av raggsockor och så kommer snön dagen efter, de e fint de

Snön ligger alldeles stilla över taken, mysigt

Fint

Ett favvo té

mumsigt

Vissa dagar är jag snyggare än andra, är det oförskämt att tycka så??


En glad en


Och så lite mera snöbilder

En vinter tjej

Jag blev barnsligt glad för snön
När jag skulle cykla tillbaka till kursen igår,efter lunchen, då var det snökaos och när jag kom in till själva centrum så var jag helt vit. Men innan jag hade kommit in till centrum så kom jag på mig själv med att le som ett litet barn, det liksom kittlades inne i min mage för all snö, sen när jag kom in till centrum och var helt vit, då såg jag hur folk tittade på mig och småskrattade, och jag log mot dom och tänkte, varför är inte ni så snöiga? Det va roligt och skoj tycker jAg. NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar