söndag 18 december 2011

Sista inlägget i år, troligten

-En ny vecka och idag är sista "vanliga dagen" innan resan!!

Ja. imån så åker vi ner till Köpenhamn för att spendera en natt på hotell och lite tid med min Kärleks pappa. Sen på Onsdag så bär det alltså av mot fjärran österns mysterier! Det kommer nog bli en dryg resa, själva resandet alltså, men det kommer bli så sinnessjukt kul!
Det är lixom något lite extra häftigt att ta med sig sin käresta, jag menar, detta är femte gången jag är där, så jag är ju lixom lite van, men att få visa någon man är så kär i en helt ny kultur, det är ju rätt fett ändå!

Idag så var tanken att jag skulle hem till Cassie eftersom hon inte kunde komma i fredags, men tyvär känner jag att jag inte riktigt hinner, måste handla det sista, packa och tvätta, allt det måste ske efter klockan 3, eftersom jag går på kursen till tre. Det är ju himla tråkigt, men Cassie en en sån pärla så hon blev inte arg när jag hörde av mig igår, men jag ska ju inte vara borta så länge och efter resan så jag ska minsann träffa henne och hennes lilla barn!!
Så detta blir nog de sista blogginlägget 2011, jag är nöjd. NOG

1 kommentar:

  1. Hihi klart jag inte blev arg!
    Ha en fin tjingtjongjul så ses vi när du är hemma igen!
    PUUUUUSSA!

    SvaraRadera