tisdag 21 december 2010

lyckans dag

-Är oförskämt glad idag,kylan till trots

Snart kommer min fabulösa pappa hem till kalla Sverige! Och jag ska få träffa min nya lille lillebror som vi kallar bruce men han heter Hugo.
Det ska bli fantastiskt!

Idag så ska jag hämta ut mina böcker som jag beställde för en stund sedan, götteh!!
Och vi fick idag reda på att babe får komma tillbaka till sitt jobb efter julen! Det va inte helt klart innan seni.
Men imån är han ledig och då ska vi köpa en liten julgran och lite pyntelipynt.
Jag ska nog göra lite godis idag med, kulelikul!!
Ja glad är jag allt, hoppas bara det inte strular till sig för pappa och dom.... Helst när dom har en liten bebis med sig,hade ju varit en sak att vara fast nån stans utan en bebis, men med en så blir det helt plötsligt mer komplicerat.
Men det ska nog gå bra hoppas jag :)

NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar