måndag 13 december 2010

halsglapp o tvspel

Min hals tar på allvar kål på mej... Inte för att den gör särskilt ont men den är helt igen svullen....
Så jag ska minsann till vårdcentralen och hoppas på att jag får medecin så allt blir bra igen.

Vi åt pizza både i lördags och igår.
-gott och flöötigt

Så har jag bara två snus kvar.....får dra ut på dom tills jag ska gå till VC en stund innan 2.. Dryygt.
Men jag har i varje fall coca-cola så jag kan klara mej i nästan ett liv.
Problemen jag har är fantamej inte att leka med hahahaha, pinigt.

Helgen har även spenderats med tv spelande, Karl-Johan köpte Pirates of the carribian till världens ände åt mej i fredags, självklart klarade jag det igår,hahahaha pinigt det med.
Och igår så spelade vi bbbbbbingolotto, vi vann inget,men oj så nära vi va!!
Denna veckan har jag inga planer alls, jag ska dock till arbetsförmedlingen och hämta lite papper men det är allt tror jag.

Man kanske kan tro att det är skönt att vara arbetslös, och det är det med, men inte i längden....
Hälst inte när det känns som att man inte vill jobba heller,ond cirkel... Jaja




Nog för idag tralalalllalaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar