måndag 20 december 2010

Pirr o frisyr!!

-Ingen vinst på bingolotto igår heller....aldrig vinner jag...

Som vanligt sitter jag och spelar sims3, fantastiskt är det :)
Snart ska jag gå och handla och ska även posta ett brev till arbetsförmedlingen om kursen i januari.
Det är en starta-eget kurs och håller på i en månad,lite drygt, men det ska bli skönt att komma nån vart eller så.
På torsdag är dagen då en frisyr kommer födas och ersätta utväxtkalufsen som nu bebor mitt huvud,götteh!!
Men jag ska nog inte färga det denna gången, inte ens hemma sen alltså.
Det är rätt kul att ha sin egna hårfärg faktiskt.
Och på torsdag blir det nog en tripp till Växsjö med babe,för att hitta nyårs kläder och julklappar, för vi har inte köpt en endaste hahaha jo vi beställde några igår, till mina småbröder,haha jag har två nu ju!!
På onsdag kommer pappa med familjen, men vi kommer inte att träffa honom förrens på fredag, dom ska stanna i Halmstad på onsdag när dom kommer och så ska pappa hämta oss här på fredag och ta med oss till Lidhult. Det ska bli så kul att träffa honom och lilla Hugo!!
Nästan så man är lite pirrig och nervös hihi.


Jaja nog nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar