tisdag 10 april 2012

Lyckan över ett sms och vanlig glädje

-Lyckan över ett sms och vanlig glädje

Att få ett sms från Amanda är som en få en droppe koncentrerat solsken, en dos av ren och skär c-vitamin rätt in i blodet. Tjejen har en tendens att utforma små noveller, små berättelser där hon är huvudpersonen. Jag fick ett i natt, som var utformad som en kontaktannons, jag hade inte hennes nummer innan eftersom jag har nytt nummer, så först blev jag förvirrad. Fattade ingenting, jag var helt nyvaken, så jag fick läsa det kanske tre gånger innan jag förstod. När jag väl förstod så blev jag alldeles fnissig och satt och flinade för mig själv i sekunder innan jag tänkte: skärp dig nu för tusan, det är ju inte första gången du får sms för tusan!
Men jag vill lixom poängtera att jag blev glad, väldigt glad.

Igår gick jobbet fenomenalt, inte så mycket folk men ändå,skönt med en mjukstart.
Sen när jag kom hem så bestämdes en fika med Knikki och det ska bli roligt!
Sen på kvällen var det fotboll så då kollade jag på två avsnitt av freaks & geeks, lycka!!


Men nu får det vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar