torsdag 24 maj 2012


-En liten uppdatering
Sitter och lyssnar på Turbonegro, för av någon anledning känns de som sommar i mina öron med då.

Igår var jag bakfull och jävli, men jag va på jobbet ändå. I tisdags kom min pappa hit till Ljungby och det bjöds på öl,turkisk peppar shots och annat smått och gott. Så igår i värmen när alla i hela världen skulle äta på mitt jobb samtidigt,då ville jag veklien dö. Det är sant.
På eftermiddagen så solade jag på balkongen och somnade nästan, men vaknade för jag kom på hur rädd jag var för vår balkong, då fick jag börja tänka att så farligt tycker jag ju inte att det är längre.

Imorgon är det dubbeljobb plus MiRoi, men sista dagen på miroi, gött!
Först Clemens och sen på kvällen Shelter, efter Shelter så ska chefen, Martin, köra hem mig och min kärlek för på lördag kväll så ska min pappa spela på hotellet i Lidhult. Det ska bli svena kul!
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar